perjantai 19. heinäkuuta 2013

Opintiellä...

Eilen illalla kävin pitkää keskustelua vintagesta ja opin kovasti paljon. Stanssauksen kanssa olen aloittelija myös, mutta täytyy sanoa että tykkään. Taivas on auennut. :)

Tänään tehty kortteja sateen ropistessa kattoon, välillä itsekseni ja välillä lasten kanssa...Kuten edellisestä postauksesta huomata saattaa.

Seuraavassa muutamia kortteja, joihin olen tyytyväinen.




Tässä tämä pojan onnittelukortti. Siinä stanssatut kirjaimet, mutta ennen kaikkea tässä kokeilin tänään - niin jouduin käymään kaupassa hakemassa eilen unohtuneen kassin - sävytysmustetta, jota tuputin sellasella sormenpää tupottimella.

Auton kuva on ihan aidosta oikeasta Pauligin kahvi mainosjulisteesta jostain 1950-luvun alusta. Löysin sen taatan puuceen seinältä ja otin "parempaan" hoitoon...

Pojan piirsin & maalasin itse. Pyrin käyttämään tässä oppimiani asioita. Ja hyvältähän tämä näyttää?
"Olin puolisosi silloin, olen puolisosi nyt"
Tällä kortilla osalllistun Askartelutaivaan Vintage haasteeseen, jossa piti olla romantiikkaa. Voi olla että tämä kortti lähtee myös postin mukana ilahduttamaan joitakuita... :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".