sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Äideistä parhain

Äidillle 1

Lisää kuvateksti

Lisää kuvateksti
 Lapsuus se on, 
korvaamaton 
Paljon mä sain, 
siks kiitän sua vain 
 Äidille vaan laulaa nyt saan, 
äideistä parhaimman sain 
 Lohdun hän loi,
 suojan hän soi 
Hellyyttä koin, 
siks kiittää vain voin 
Rakkaudestaan voimaa mä saan, 
äideistä parhaimman sain 

kertosäe: Hän ymmärtää ja lohduttaa, 
laulun tään hän nyt saa-aa-aa 
Kallein hän on, 
niin korvaamaton, 
parhain hän on äiti mun 

Äidille 2.


Luotas jos tie 
kerran mun vie, 
suureks kun vartun unhoon jää et
 Muistot nää mieleen jää, 
rakkautes tää 
Äideistä parhain sä oot 
 kertosäe 
Luotas jos tie 
kerran mun vie, 
suureks kun vartun unhoon jää et 
Muistot nää mieleen jää, 
rakkautes tää 
Äideistä parhain sä oot
 Äideistä parhain sä oot

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".