sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Viikko 5: Sugar sugar with Marieke Blokland

Tällä viikolla opettajana toimi ihana, loistava taitava... Marieke Blokland. Ja näitä töitä ryhmässä tutkiessani olin vähän hätääntyä. Taas uudet kasvot!!! Miten niistäkin selviää. Marieke on loistava taiteilija ja mahtava opettaja. Hänen tapansa piirtää kasvot on melko simppeli, kun sen laittaa palasiksi, joten minäkin sain aikaan omani.

Aiheena oli Sugar sugar, koska sokeri ja herkut ovat monille meistä se Suuri nautinto ja ilon lähde. :) Minulle myös, mutta tällä hetkellä sokeria suurempaa iloa saan tästä - piirtämisestä, maalaamisesta ja voisin hyvin ilman sokeria elää, jos vaan saisin kynät, maalit ja pensselit matkaan.

Juoksevaa läpinäkyvä gessoa mulla ei ole (pitää pohtia tarvitsenko sitä, koska luulen sen olevan melkoisen moni käyttöinen...), ja se hieman ehkä työssä näkyy...

Ilmeet ovat melko melankolisia sekä tällä naisella että enkelillä. Siitä täytyy saada vielä tietoa/kysyttyä, että miten saadaan onnellinen ilme. :)

2 kommenttia:

  1. Aivan mielettömän hieno tämäkin, ilo seurata tätä sinun projektia. Ainakin jos kohdistat silmien katseen suoraan niin näyttää hieman iloisemmalta ja suupieliä tietty ylöspäin...Laitan sulle yhden kirjan nimen faceen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Ansku :) Tämä on melkoinen juttu - minulle ainakin ;)

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".