maanantai 9. kesäkuuta 2014

ArtJournal: Katsoo minua rakastavin silmin

Katsoo minua rakastavin silmin

 Eilen seikkailin Maki Hinon, korealaisen taiteilijan sivuille. Tämä on pakko mainita, sillä inspiraation tähän enkelihahmoon - erityisesti ruumiin mittasuhteisiin sain sieltä. Voin luvata ja vannoa, että tulen sivuilla käymään myöhemminkin.



Sivulla olen käyttänyt paljon valkoista ja punaista akryylimustetta maalaten ja roiskien. Tarkoituksena oli lisästä teksti "katsoo minua rakastavin silmin", mutta lopulta en koekaan sitä (ainakaan tällä hetkellä) sivun tarvitsevan. gessoa on myös, grafiikkakynää ja tussia.

1 kommentti:

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".