lauantai 15. marraskuuta 2014

Kk:n jouluhaaste#4

Kuusen nouto
Jouluhaasteessa aiheena on jokin jouluinen touhu ja vihreä väri. Itse olen jouluihminen, mutta hitaasti syttyvä ja sellainen, joka rakastaa paluuta arkeen ja korjaa koristeet myös vilkkaan pois. :)

Joulutouhuista mieluisin on joulukuusen haku nyt haen sen yhdessä lasten kanssa lähikaupan  pihasta, mutta vaalin omia lapsuuden joulujani, jolloin aaton aattona lähdin papan kanssa matkaan.

Hän oli sen jo kesällä valinnut tarkkaan. Nyt jälkeenpäin näen senkin, miten alkuun kuusta hakemaan mentiin niin, että minä olin toinen taakka papan pulkassa vedettävänä ja viimeisillä kerroilla pappa kulki mukana ja kannatteli latvusta ja minä heilutin vesuria ja kannattelin kuusen painoa. Pappa  on nyt toista joulua taivaan kodissa, ja minun on häntä niin kova ikävä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".