keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Artjournalingia alteredbookkiin: Itseäni tsemppaan


 Joskus elämässä on hetkiä, jolloin tuntuu haastavalta rakentaa kaikki uudelleen alusta. Ehkä siksi, että hetken ehdit jo kuvitella että kaikki on valmista ja huomiosi siirtyi muualle, vain huomataksesi, etteivät ne pallot pysyneetkään ilmassa ilman sinun herkeämätöntä huolenpitoasi. Ja aloitat taas alusta.

Tämän aukeaman tarkoitus on vahvistaa minua ja uskoani siihen, että minusta on siihen ja minä pystyn, osaan ja riitän saamaan pallot taas ilmaan ja lentoon ja kauniiseen kaareen.

Tässä aloitin sormin akryylimaalin kanssa - ihan vain koska tiesin sen kutittavan luovuuden keskustani ja saavan aikaan lähes välittömän flown. Sitten lisäsin gessoa lastalla,  stabilon all kynää, leimoja, inktensen kynää... ja taas gessoa. ja akryylimaallia.

Tuo palloileva jönglööri on ostokseni keväältä. Ostin sen Puuhikselta. Se on pyörinyt ja odottanut. Tänään se suorastaan sinkoutui käteeni -samalla putosi ajatus lauseeksi, joka kertoo minulle aivan kaiken. Kaiken mitä tänään tarvitsen.

Jos minä pystyn siihen, pystyt siihen sinäkin. ---oikeastaan ei noin Vaan:
KOSKA minä pystyn siihen, PYSTYT sinäkin siihen. <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".