lauantai 5. syyskuuta 2015

Elämä haastaa

 Vesiväripohjaa, mustaa ja valoiosta tussia, inktenseä.

Väriterapiaa tarpeeseen. Hiukan iloa. Niinkuin sirkuksesta. Enemmän positiiiisuutta, enemmän hyväksyntää ja auttamisen tahtoa. Enemmän ymmärrystä.

Muistan mummoni sanoneen, kerran kaksi - ehkä useamminkin - "Hyvä antaa vähästään, paha ei paljostakaan".
 Siitä kai tässä on taas kysymys - hyvästä ja pahasta - tässäkin. Niinkuin kai kaikessa muussakin. Elämässä kun tehdään valintoja.

 Minun asiani ovat hyvin. Täällä omassa pienessä hyvinvointikuplassani. Minulla on ruokaa, puhdasta vettä, katto pääni päällä, perhe ja suku ympärillä. Minulla on kaikki  hyvin. Maanantaina vien lakanoita ja lämpimiä vaatteita keräykseen, jonka mukana ne kulkeutuvat vastaanottokeskukseen jollekin, jolla ei ole asiat aivan niin hyvin kuin minulla.

1 kommentti:

  1. Upea työ. Ja niinpä! Erinäisiä keräyssivuja ja -ryhmiä seuraan miekin.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".