keskiviikko 31. elokuuta 2016

Lifebook 2016 Week 30. Main: Shadow Lands with Jane Davenport


Ihana ihana Jane Davenport. Tässä luonnostelun jälkeen tehtiin vesivärillä - Jane oli valmiiksi säiliösiveltimeen tehnyt värit - minä pelasin perinteisemmin.

Lopputulokseen olen tyytyväinen - opin taas tosi paljon - eniten ehkä hiuksista ja märkää märän päälle yhdistämistä. Janen tyyli ja rentous kiehtoo ja inspiroi, tällä kertaa tyytyväisyys kumpuaa siitä, että olen tässä näkevinäni omankin käteni jäljen - ei niin janemainen kuin usein hänen tunneiltaan on tullut.

Hauskaa on se, että oma silmäkin näkee osan työstä vasta valokuvien ja suurennosten kautta -- nääki silmät.

1 kommentti:

  1. Ihana. Piti oikein tulla katsomaan mitä kaikkea olet Lifebook kursseilla tehnyt. Kovasti taas tekisin mieli itsekin osallistua. Wanderlust oli ihan kiva, mutta voisin tykätä lifebookistakin, jos saisi enemmän piirustella. Olen sen suhteennväähn ruosteessa.

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".