perjantai 2. joulukuuta 2016


 Koska minä aloitin jo aiemmin tällä viikolla vinkumalla siitä, ettei aikaa ole tarpeeksi oikeastaan mihinkään.... (juu tiedän, ongelmanihan on lähinnä positiivinen. Minulla on paljon asioita, joita haluaisin tehdä. Kurjempi  olisi jos ei olisi...)

Joten jatkan samaan malliin kertomalla, mistä olen todella kateellinen. (Etenkin muutaman kortin askarreltuani kun katson tätä keittiön pöytää ---olen tässä koska askartelunurkkani on kaaoksen vallassa ja sinne ei mahdu.) Siis että on kaunista, kun askartelutapaamisessa on sellaisia ihmisiä, joilla on roskis siinä pöydällä ja he osaavat laittaa ne roskat sinne. Se on niin kaunista. Työtila puhtaana he saavat aikaan kaikenlllaista ihanaa....
No, tämä väkerryksen jälkeen, minun kotini lainehti silpuista. Idean poimin pinterestistä ja toteutin sen gellirpinttiparin avulla. Hauska ja kaunis ... ja vähän työläskin. Ohjeet löytyvät täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun jätit kommentin - piristää aina mieltä. Se julkaistaan, kun olen sen lukaissut. Yritän jäljittää katoavat kommentit.
Katoavista kommenteista en tiedä, mutta automaattikommentteja ropisee, joten sanavahvistus palaa "kehiin".